Skip to main content

Προθεση: κατασταση παθους και σκοπου.


Καπου εγραφε, "ακολουθησε το παθος σου και θα σε οδηγησει στο σκοπο σου".
Το παθος. Ο πολυποθητος σκοπος.
Μερικες φορες δεν σε φτανει το παθος εκει που θες.
Κι απο το παθος ως το σκοπο μεσολαβει μια γεφυρα.
Ομως αυτη χανεται στην ομιχλη, υπονοωντας ενα μυστικισμο και μια περιεργεια.
Φτανουν αυτα λοιπον για να εχεις ενα σκοπο?
Στις μερες που ζουμε, υστερες της μεταποδομησης, καθε τι μυστηριο, περιεργο και γοητευτικο καταληγει να γινεται αντιληπτο με εναν αντιφατικο και απομυθοποιητικο ερεθισμο.
Η λογικη της όποιας ουσιαστικοτητας ενος σκοπου ειναι η λογικη του καθ' αυτη.
Ισως θελουμε να βλεπουμε τους εαυτους μας ως οδηγους, ως χειριστες, μα τιποτα απο αυτα δεν κουβαλαει απαραιτητα την ουσια του σκοπου παρα μοναχα τη προβολη μας.
Δεν υπαρχει σκοπος μου γιατι δεν υπαρχει εαυτος ουτε εγω.
Υπαρχουν ομως σχεσεις συντονισμενες.
Ο σκοπος ειναι εκει, αναμεσα στις χορδες των πιθανοτητων, ενωμενο και διαιρετο.
Η αντιληψη ειναι ισως αυτη που μπορει να τμηθει με τη συχνοτητα του σκοπου.
Εφοσον ομως υφισταται συνεχης ροη, ετσι και η συχνοτητα αυτη αλλαζει συνεχως κυματα και σημεια στο φασμα των πιθανοτητων.
Ο σκοπος δεν μετατιθεται ουτε αλλαζει, παρα η συχνοτητα του. Και ως σκοπος, ειναι μοναδικος.
Δεν υπαρχουν πολλοι σκοποι, υπαρχουν πολλες ιδεες.
Και το παθος που θα σε οδηγησει στο σκοπο ισως μπορει να διαβαστει κι αλλιως.
Ισως το παθος να αντλειται απο τον σκοπο, απο το σημειο που μεταφτανεις ως αντιληπτο υπαρκτο περιβαλλον.
Ισως ο σκοπος δηλαδη να ειναι αυτος που δημιουργει το παθος που θα σε οδηγησει σε αυτον.
Ισως ο σκοπος να μεταφτανει σε εσενα αντιστροφα απο τη ροη του χρονου μεσω ικανων αντιληπτικων ενεργειων.
 Πως ομως γινεται να γνωριζεις τον σκοπο αμα οριζεται απο το παθος?
Υπαρχει πιθανοτητα να γινει το παθος ο σκοπος σου.
Να μπερδευτεις με το μεσο, οπως πολλες φορες εχει καταγραφτει στην ιστορια μας η αναπηρια μας ως ειδος στο να βλεπουμε πισω απο το μεσο, την ουσια που επικοινωνειται δηλαδη.
Το παθος θα σε οδηγησει καπου, στο σκοπο του παθους και οχι απαραιτητα στο σκοπο σου.
Οπως μπορεις να παρατηρησεις το παθος μεσα σου να βιωνεται, ετσι μπορεις να παρατηρησεις και το σκοπο του παθους αυτου χωρις να υιοθετειται ως σκοπος σου.
Ο σκοπος σου ειναι θεμα αντιληψης με λιγα λογια.
Αντιληψης των ολων, οχι μαζικα αλλα με το καθενα στοιχειο που αποτελει το σκοπο, απομονωμενο. Μια αντιληψη ελαστικη και λειτουργικη.
Με τις ενεργειες αυτες να καθοδηγουν την ουσια μεσα απο τα στοιχεια του σκοπου.
Η προθεση των ενεργειων αυτων δηλαδη.
Ετυμολογικα η προθεση, ειναι η ψυχικη κινηση που κανει καποιον να τεινει προς καποιο σκοπο.
Γραμματικα υπαρχει για να εξηγει την ενεργεια, την αισθηση του σκοπου.
Ισως τα στοιχεια που αποτελουν το σκοπο να δημιουργουνται κβαντικα οταν αντιληπτικα ανακαλυπτονται και εφαρμοζωνται ενα ενα.
Αυτα τα στοιχεια ειναι,
-η οριοθετημενα κατευθυντηρια αντιληπτη εκταση του σκοπου στη συχνοτητα που μεταφτανεις(απο που και προς τα που),
-η χρονικη συχνοτητα του σκοπου ως ορατο σημειο και ταυτοχρονα αορατη διαρκεια (απο ποτε και ως ποτε),
-η πηγη του ερεθισματος ως ο ψυχικος δεκτης της ενωσης με τον σκοπο (γιατι),
η συνειδητη δομηση των μεσων ως αυτοματοποιημενη λειτουργια πορειας και τροπου (πως) και τελος ,
-η αντιληψη του ογκου των στοιχειων αποστασιοποιημενων απο το σκοπο ως δεδομενα συντενταγμενων της συχνοτητας που μεταφτανεις (ποσο).
Η προθεση ως παθος αποδομειται και η προθεση ως ουσια δομειται.
Η ουσια περιεχει παθος, διοτι περιεχει αυτοπροβολη που ειναι χυμενη ηδη μεσα στην ουσια βεβαια. Το παθος ειναι στοιχειο της ουσιας.
Οποτε αν η ουσια γινει στοιχειο του σκοπου, το παθος δεν οριζεται ουτε αναφερεται.
Ο ψυχικος δεκτης αποτελει στοιχειο του σκοπου, ενεργεια της αντιληψης, ουσια.
Ο σκοπος υπαρχει μεσα σου οταν κι εσυ υπαρχεις σε αυτον.
Η αντιληψη που μεταφτανεις ταξιδευοντας αναμεσα στις χορδες των πιθανοτητων.
Η σχεση της συχνοτητας.
Συντονισου.





Comments

Popular posts from this blog

Περασμα απ'τα ακρονειρο.

Φυσαει. Ολο και κατι θα κουνιεται μεσα στο πληθος των Καβειρων. Τελειωνει το επιπεδο και συνεχιζει η κλιση. Ωθεισαι, το διχως αλλο. Πιο κατω. Μας περιμενει η βουη των πραξεων. Αναμεσα απο σκεψεις και αναλυσεις. Εντοιχισμενα μεσ' στο πορισμα. Ευτυχισμενα μεσ' στο χωρισμα. Λαλια που, στο στομα σου μενει η αρχη της. Στα ακροδοντια σου η πρωτη συλλαβη της. Λες και η γναθος γνωρισε την ηθικη σου ταξη. Δονητικα. Και μ'ενα ψυχος αδειο να σε δροσιζει η μαστιγια της Αλυκτως. Κι εσυ να κοιτας. Εκει.  Πιο κατω. Που εντοπιζεις την Εκατη στα στενα σκοταδια. Κι εκεινη σταζει σαν τη Πανδωρα, μεγαλεπιβολα σημαδια του ερωτα. Με το κουτι. Με το κουτι πλαγιαζεις, παιδικε μου φιλε. Εσυ θνητε. Και ο Ερμης γελαει, που την ελπιδα στριμωξε στο τριτο ματι σου.  Πουστικα. Και τον κοζαρεις με αυτο καθως κυλας. Πιο κατω. Στα χαλκινα τειχη. Στην ομορφια που χανει οσο κι αν παιζει. Εκει που αφηνει ο συνειρμος σου ολα τα μποσικα. Και η μορφη σου δεν εχει σημασια.  Για εννια μερε...

the need to know

the "need to know" is a critically deep ego-based structure. it aesthetically transforms one's perception of knowledge, hence knowledge becomes an infinite realm consisting possible alternations of experiential information. the self-experience of every information. but, within' that "knowing" it is that you get aware of ego itself. of the most solid illusionary limitation and the innermost toxicity. a co-restrained notion from the oldest memory of your self. the trickster of your inner peace and deamon of absurdness. but, to know, is the awareness of what else you've might perceptionally missed. to know, is to sense the presence of "more" than what you understand, infinite less than what you substantially know. and there are always there, always changing, the "hidden" ones, for being missed. yet, nothing is missed before it is set on target. and yet, nothing is hidden if before, no look sets upon it. thus, knowledge, is ...

the need to know

the "need to know" is a critically deep ego-based structure. it aesthetically transforms one's perception of knowledge, hence knowledge becomes an infinite realm consisting possible alternations of experiential information. the self-experience of every information. but, within' that "knowing" it is that you get aware of ego itself. of the most solid illusionary limitation and the innermost toxicity. a co-restrained notion from the oldest memory of your self. the trickster of your inner peace and deamon of absurdness. but, to know, is the awareness of what else you've might perceptionally missed. to know, is to sense the presence of "more" than what you understand, infinite less than what you substantially know. and there are always there, always changing, the "hidden" ones, for being missed. yet, nothing is missed before it is set on target. and yet, nothing is hidden if before, no look sets upon it. thus, knowledge, is ...